Čerstvé potraviny z e-shopu lákají k nákupu!

Protože každý byznys se musí podporovat, a každý prodejce potřebuje získávat nové a nové klienty, musí se snažit samozřejmě i prodejci potravin, kteří prodávají potraviny právě online. Internetové obchody s potravinami čím dál častěji zdůrazňují, že mají v sortimentu zboží v lepší kvalitě, a dokonce čerstvější než klasické kamenné pultové prodejny.
maso na steak
Výhody nákupu online
Samozřejmě výhodou je, že zákazníci ušetří čas venku, který by strávili na prodejně, tím, že si zboží vyberou z pohodlí domova. Co se čistého času týče, hlavně ušetří samozřejmě čas, který by vynaložili na cestu. Prodejci však hlavně tvrdí, že takovýmto nakupováním se zkrátí cestování zeleniny a ovoce ze záhonu právě na klientův sůl. Některé zboží v supermarketech ani není k dostání, zatímco online prodejci jej k dispozici mají.
Samozřejmě čerstvost potravin je sama o sobě formule, kterou používají nejen obchodní řetězce, ale nyní tedy i e-shopy. Je jasné, že online prodejny v tomto směru získávají body k dobru v tom smyslu, že mohou vybrané zboží mít pod kontrolou po celou dobu cestování od producenta zboží, až k zákazníkovi domů. V tomto případě totiž odpadá centrální sklad a následný rozvoz na pobočky.
nákup potravin online
Největší rivalové u nás a jejich nápady
Jeden z nejznámějších e-shopu s potravinami u nás, tedy Rohlik.cz, se aktuálně orientuje na to:
•        aby byl nákup na webu jednoduchý a klienti se nemuseli složitě proklikávat kompletně celou nabídkou e-shopu
•        aby se zkrátil právě čas cestování zeleniny či ovoce od pěstitelů a masa od chovatelů na co nejkratší čas
Hlavní konkurent uvedeného e-shopu, tedy Košík.cz, nedávno zahájil bezobalovou kampaň. Prodává tedy část sortimentu bez obalových plastových materiálů. Navíc dále rozšiřuje rozvoz o další produkty britského řetězce Iceland, který se pro změnu specializuje výhradně na mražené zboží.