K čemu slouží elektronický podpis?

Zajisté jste již o této formě identifikace vašim jménem a příjmením slyšeli. Abyste se vyhnuli kvůli tomuto úkonu kontaktu s úřady, můžete využívat email. I přes něj se dají posílat důležité dokumenty, ale musí být potvrzené ručně vašim jménem a příjmením. Tím ztrácejí titul originál, protože následný tisk dokumentu na úřadu je už jen kopie. Ale když dokument opatříte tímto moderním způsobem, emailová komunikace a odesílání důležitých podkladů je zcela možná. A podklady se můžou dál zpracovat, čím se cesta urychlí. Velice oblíbený způsob odesílání, například daňového přiznání.

Důležitá identifikace

Vyplněný formulář bez potvrzení nemůže být platný. Asi by se nikomu nelíbilo, kdyby někdo jednal bez vás a za vás. Od toho byl vymyšlený, jako způsob identifikace a potvrzení, vlastnoručně napsané jméno a příjmení. A v současné době jej tedy může nahradit i elektronický podpis. Jeho využití není omezené. Takže není určený pouze pro podnikatelské subjekty a právnické osoby, ale i pro zcela běžné uživatele, kteří nevlastní firmy ani tituly.

K čemu slouží elektronický podpis?
Ohodnoťte příspěvek
Vesel
</div>

<div class=